گھر > علم > مواد
جھگڑا انڈے کیسے کام کرتی ہے
- Jul 14, 2018 -

بہت زیادہ آرٹیمیا انڈے بھی پتلی کیکڑے کے طور پر جانا جاتا ہے. وہ بڑے پیمانے پر ایک اہم حیاتیاتی کھانے کے طور پر سمجھا جاتا ہے. خراب ماحول کے ساتھ اس کی مضبوط اطمینان حاصل ہے اور اچھی پروریزی صلاحیت ہے. سال کیڑوں کی لاری انتہائی غذائیت ہے، لہذا مچھلی، کیکڑے اور کیکڑے کے لئے بہت زیادہ انڈے عمدہ طعام ہیں. ہنکنے کے بعد، پلاکٹن نیٹ (60 میش سے زائد) کے ذریعے جھاڑو کا مجموعہ جمع کیا جا سکتا ہے. اگر پلنٹن نیٹ دستیاب نہیں ہے تو، اس کی سکرین کو خریدنے کے لئے ریشم کی سکرین کے لئے جھاڑو جمع کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے.

1. طویل عرصے سے آرٹیمیا انڈے خشک حالت میں محفوظ کیا جا سکتا ہے. جب نمک 20 ~ 30 ہے، درجہ حرارت 25 ~ 27 ڈگری سینٹی گریڈ ہے، اور انباکوشن کے لئے ضروری آکسیجن کی مقدار مطمئن ہے. 24 ~ 48 گھنٹے کے بعد، لارو کھوئے ہوئے ہیں. وقت کی سمجھ سب سے اہم ہے. ہمیں ان حالات پر توجہ دینا ضروری ہے: وقت، درجہ حرارت اور لالی.

2. جب آرٹیمیا انڈے کو ہٹا دیا جاتا ہے تو، انڈے پر عدم استحکام اور رسوخ گلیسرین سے دھویا جاسکتا ہے، اور صاف انڈے حاصل کیے جاتے ہیں. انڈے کو 3 سی سے 15 C تک منجمد کیا جا سکتا ہے، اور پھر ٹھنڈی سٹوریج کے ایک ~ 3 ماہ کے بعد انبوبیٹ کیا جا سکتا ہے، اور 60٪ سے 90٪ کی ہیکنگ کی شرح حاصل کی جا سکتی ہے. اس سے بچنے کی شرح اور پیداوری کی بچت یقینی بناتی ہے.

3. موسم سرما کے انڈے (یا نسبندی اور گولڈ ہونے کے بعد) براہ راست سمندر میں پانی میں ڈال دیا جاتا ہے. پانی کی درجہ حرارت 28-29 ڈگری سی پر رکھی جاتی ہے اور اسے 24-30 گھنٹوں کے براہ راست آلودگی کے بعد نپل میں تیار کیا جا سکتا ہے. ایک چھوٹا سا بلب لواوا کے مجموعے کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے انکیوٹر کے کنارے پر رکھا جاسکتا ہے تاکہ بہتر علیحدگی کا اثر حاصل ہو. اب وقت یہ ہے کہ علیحدگی کا اثر بہتر ہے، علیحدگی کا اثر بہتر ہے، لیکن یہ ہایپوکسیا کی وجہ سے نئے ٹوپیوں کی جھاڑو کی موت کا باعث بنتی ہے. عام بات یہ ہے کہ، یہ نصف گھنٹے اور ایک گھنٹہ کے درمیان مناسب ہونا ضروری ہے، لیکن یہ کیڑے کی ہڈیوں کی چھٹکارا کی حد کے ساتھ بدل جائے گی.

کیکڑے انڈے انکیوٹرٹر

بہتر طریقہ: نسبتا اور مکمل طور پر پھنسے ہوئے ہونے کے بعد کیڑے کی ہڈیوں کو سیفٹ ریشم سے بنائے ہوئے بیگ میں ڈال دیا گیا تھا. انہیں اوکیمیمیکل چیمبر میں 25 ڈگری سی میں رکھا گیا تھا، مضبوط روشنی کی تابکاری سے بچنے اور کافی آکسیجن کی فراہمی کو یقینی بنانے کے. 8-9 گھنٹے کے بعد، لارو لالٹینوں کی لارو بنائی گئی (انڈے نوجوان اور لالٹین کے سائز سے علیحدہ نہیں تھے)، اور پھر وہ 28-29 ڈگری سینٹی گریڈ پر نپلول بننے کے لئے بحیرہ پانی میں ڈال دیا گیا تھا.

11.jpg